• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

شرایط استفاده از گارانتی لاستیک خودرو


همیشه درمورد اهمیت لاستیک در خودرو صحبت کرده ایم. داشتن لاستیک هایی سالم به شما در داشتن یک رانندگی ایمن و لذت بخش بسیار کمک می کنند. اما گاهی ممکن است ایراد داشتن و سالم نبودن لاستیک پیش از خرید شما اتفاق افتاده باشد که قابل رویت نبوده و شما بعد از مدتی رانندگی متوجه آن شده باشید.

نکات مهم اهمیت لاستیک در ایمنی و مصرف سوخت که باید بدانید


لاستیک ها تنها بخشی از خودرو هستند که تماس مستقیم با جاده دارند و بر روی فرمان پذیری خودرو، سواری، ترمز و ایمنی شما تأثیر می گذارند. برای عملکرد بهینه لاستیک‌ها باید باد، عمق آج و بالانس مناسبی داشته باشند. به همین دلیل چک کردن لاستیک های خود به طور منظم گام مهمی در حفاظت از ایمنی و سرمایه گذاری خودرو شما است.

هر آنچه که درباره ی لاستیک دولتی باید بدانیم


این روزها نام لاستیک دولتی را زیاد می شنویم ! ولی شاید اطلاعات کامل و کافی از آن نداشته باشیم. بسیاری از ما شنیده ایم که لاستیک دولتی از کیفیتی نامطلوب و مواد اولیه ای نامرغوب ساخته شده است و بر این باور هستیم که این لاستیک به جهت اینکه از قیمت کمتری برخوردار است ، پس حتما عملکردی عالی را به ما در رانندگی ارائه نمی دهد.

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TR257


کمپانی تراینگل اکنون به عنوان یکی از تولیدکنندگان لاستیک های باکیفیت و مقرون به صرفه است که در سراسر دنیا شناخته می شود. این کمپانی نزدیک به 50 سال است که در زمینه ی تولید انواع لاستیک فعالیت می کند. تراینگل به جهت نکات مثبتی همچون: کیفیت و قیمت در بین مردم محبوب گشته و باعث شده است تا نامش در بین 20 برند مطرح دنیا قرار بگیرد و همواره نیز در تلاش است تا با تولید تایرهای با عملکرد بالا، نیاز هر مصرف کننده ای را برطرف کند.

لاستیک چهار فصل چیست ؟


لاستیک ها همه مثل هم به نظر می رسند، اما همانطور که می دانید لاستیک ها به طور گسترده ای در عملکرد ، سایز ، طول عمر و ... متفاوت می باشند. پس چگونه می توان بهترین انتخاب را برای خودرو داشت؟

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

عرضه تایر های جدید بارز و برندهای ایرانی دیگر برای خودروهای شاسی بلند (SUV)


خودروهای شاسی بلند ( SUV ) با توجه به وزن سنگینی که دارند باید از تایرهایی با ابعاد بزرگتر و وزن بالاتر استفاده کنند . این تایرها به دلیل وزن بالای خودرو ، باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.

هیدروپلنینگ چیست؟


حالتی است که تایر روی یک سطحی از آب حرکت می‌کند و تماس و چسبندگی خود را با سطح جاده از دست می‌دهد که نتیجه آن از کنترل خارج شدن خودرو می‌باشد.

انواع مختلف آج لاستیک


لاستیک ها با انواع مختلفی از آج طراحی شده اند و هرکدام آن‌ها برای شرایط مختلف جاده و سبک رانندگی طراحی شده است. چهار نوع آج تایر جهت دار ، متقارن ، نامتقارن و جهت دار / نامتقارن وجود دارد.

۱۰ کمپانی لاستیک برتر دنیا


ایمنی خودرو شما به طور عمومی - اگر به طور کامل نگوییم - وابسته به کیفیت تایرهای خودرو شماست. معیار برتری لاستیک های کمپانی‌های تولید کننده کیفیت و رضایت مشتری از لاستیک است.در دنیا تعداد زیادی کمپانی تولید لاستیک وجود دارد که برای تولید لاستیک‌های با کیفیت و برتر با هم در رقابت هستند.

بهترین لاستیک خارجی در سال ۲۰۱۷ میلادی از نظر بازار جهانی


جدیدا جی دی پاور نتایج نظرسنجی و تحقیقات گسترده خود را درباره ی بهترین برند های لاستیک جهان ارائه داده است، نظرسنجی که براساس مقدار رضایت افراد مصرف کننده لاستیک در چند کلاس خودرویی ارائه شده است، که این کلاس های خودرویی عبارتند از:

بریجستون را بیشتر بشناسیم


تاریخچه بریجستون را بیشتر بدانید

معرفی طرح گل Pzero پیرلی


معرفی طرح گل Pzero پیرلی را میتوانید مطالعه کنید

لاستیک کره ای


بهترین لاستیک های کره ای را بیشتر بشناسید

آیفلکس (iFLEX)


هانکوک نیز اقدام به طراحی لاستیک بدون بادی به نام "IFlex" کرده است. آیفلکس تایرهای غیر پنوماتیکی (بدون فشار هوا) هستند.

اهمیت تکنولوژی و فناوری در صنعت لاستیک


الزامات و الویت هایی مثل قیمت مناسب، تولید با کیفیت و حفاظت ازمحیط زیست باعث شده اند تا تمرکز و دقت طراحان و تولیدکنندگان لاستیک بیشتر و بیشتر شود. تولیدکنندگان به آینده ی این صنعت بسیارامیدوارهستند و چشم انداز خوبی را برای آن پیش بینی میکنند.

معرفی برند نانکنگ (Nankang)


نانکنگ در سال 1940 به عنوان یکی از اولین شرکت های تولید تایر در تایوان تاسیس شد. نام این شرکت برگرفته از محلی است در ابتدا در آنجا تأسیس شد، جایی که یکی از دو کارخانه اصلی تولید آنها هنوز وجود دارد و امروزه لاستیک تولید می کند.

DOT چیست؟!


انجمن حمل و نقل آمریکا استاندارد هایی را برای تولید کنندگان لاستیک تنظیم کرده است. این استاندارد ها به شکل علائم اختصاری و یک سری شماره روی دیواره ی تایر نوشته شده اند.

برند پیرلی


پیرلی یک شرکت چند ملیتی مستقر در میلان ایتالیا میباشد. این شرکت تحت نظر شرکت چینی کمچاینا کار خود را آغاز کرد. این شرکت چینی یکی ازبزرگترین حامیان تولیدکنندگان لاستیک (تایر) های بریجستون، گودییر و میشلین میباشد.

UTQG در تایر چیست؟


میزان دما، سایش و چسبندگی لاستیک (تایر) برروی دیواره ی آن ثبت شده است که به نام "UTQG" یا همان درجه بندی یکسان کیفیت معروف است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0